Să scrii pe blog despre un subiect clar, bine definit, cu foarte mici abateri, este o sarcină la care nu am prevăzut ce va însemna parcursul atunci când am publicat prima dată un articol în 2012. Timpul scurs de atunci mi-a adus atât de multe provocări și satisfacții încât nu știu cum aș fi putut să acumulez această experiență într-un alt mod.

Ideea subiectului despre cum e să scrii pe blog mi-a venit când am văzut prima dată gluma de mai jos:

să scrii pe blog

Textele publicate online nu ne fac scriitori, iar să scrii pe blog pentru o audiență formată din meșteri, fani ai lemnului sau specialiști critici poate aduce alături de satisfacții și frustrări. Sunt consternat când primesc apeluri sau mesaje prin care oamenii solicită imperios prețuri pentru orice obiecte găsesc online. Nu citesc un text, nu caută să înțeleagă contextul și uneori sunt chiar nervoși că ”anunțul de pe Internet” nu este mică publicitate.

Oare chiar așa să fie? Internetul este un alt ziar, doar că nu e pe hărtie? Pentu că am fost student de Timișoara mi-amintesc Publitim-ul, un ziar doar de anunțuri, cu secțiuni dedicate pe toate categoriile de vânzare/cumpărare. Agenții imobiliari îl citeau ca Biblia, iar secțiunea de Poșta lui Cupidon era loc de farse absolut senzaționale.

Când scrii pe blog, publici o opinie, o informație, aduci în atenție un subiect, o întâmplare sau caracteristicile unui produs, atragi atenția asupra unei stări sau a unei oportunități, prezinți reușite personale sau a celor cunoscuți. Nu se termină gama de subiecte prezente în articolele publicate, dar nu văd cum poate fi perceput ca un spațiu de vânzare unde orice imagine trebuie să aibă preț.

Mobel Amadeus

Cel mai mult am avut de câștigat în acești ani prin contactul cu oameni, care apărând de nicăieri, se regăsesc în textul publicat, ca convingeri sau idei și iau legătura cu mine. Ajungem să ne întâlnim, să devenim apropiați, colaboratori, parteneri de afaceri sau PRIETENI. Lemnul este apreciat de toate clasele sociale, nu are segmentare socială. De la vlădică la opincă lemnul are o față apreciată de cei ce nu au uitat naturalul, originea, aprecierea reală a valorii.

N-am crezut niciodată că scrii pe blog doar pentru reclama unor produse pe care le vinzi sau le promovezi. Trebuie ceva mai mult, trebuie să scrii despre tine, despre experiențele tale, despre ce susții și ce combați. Trebuie să scrii pentru oameni, despre oameni. Chiar dacă social media și Internetul pare să înlocuiască viața socială autentică pentru mine este doar o cale de a comunica și de a-mi creea oportunități să cunosc oameni noi. Pe care îmi doresc să-i întâlnesc fizic, să ne strângem mâna, să ne auzim vocile la telefon când nu putem să ne vedem.

Am publicat de-a lungul timpului câteva articole de suflet, unde n-am vorbit despre lemn, dar nu cred că reprezintă 0,1% din totalul articolelor publicate. StejarMasiv.ro este o entitate bine definită, bazată pe personalitatea autorilor. Apreciez republica.ro, citesc acolo urmărind autorii scrierilor, cu a căror opinii uneori rezonez, alteori nu.

Imaginea de mai jos este exemplificativă pentru mine, reprezintă o formă simplă, din lemn masiv, care pare banală, dar implică multă muncă. La sfârșit lemnul masiv e așa, ca cubul. Simplu, frumos, cu detalii de execuție pe care un ochi avizat le vede, altfel trece cu vederea. Dacă apreciezi lemnul vei înțelege cubul, dacă nu, poate fi și din plastic sau PAL.

cub din stejar

să scrii pe blog

Vă salut și vă mulțumesc tuturor celor care iubiți lemnul și ne citiți.

Fericirea – considerente din perspectiva mea, personală

Autoconsumul sau de unde vă aprovizionați cu cele necesare

Timp si bani – Te-ai gândit vreodată cât este necesar și suficient?

Multumesc bunicule !

Îndrumar de folosire a blogului www.stejarmasiv.ro

Masuța cu două scaune pentru copii – cadou pentru un abonat norocos