Dacă cineva caută mobilă online, are șanse uriașe să se piardă într-un noian de link-uri dintr-un singur loc și n-ajunge să ” descoperă oferta Mobel Amadeus”. Am dat peste această situație am citit articolul publicat de Playtech.ro absolut halucinant. Cu ” Cauți țigani? Descoperă oferta … ” nu mai merge dar alte exemple deocheate chiar funcționează. Partea haioasă este că nici n-au Ad de la Google în față, sunt milioane de rezultate, adică șanse să cumperi orice dintr-un singur loc, chiar dacă raționând n-ai cum cere așa ceva. Vă rog, citiți articolul Playtech.ro. Eu nu pot deontologic include aici acele aprecieri.

cauti mobila descopera oferta

cauti mobila descopera oferta
rezultatul include vin de fiecare dată. Cantități limitate, 28 de cm.

Pentru cazul meu, de fapt al lui Stejarmasiv.ro, am văzut fără să bag de seamă cum denumiri bine indexate aparținând de domeniul nostru au fost preluate și folosite ca cuvinte cheie de căutare, pentru a stoarce și ultimul strop de juice online posibil. Știam de ceva vreme că anumiți termeni indexați organic de pe domeniul nostru sunt vizați de cei care caută nișe, însă sunt convins că n-am nici măcar idee de amploarea fenomenului.

cauti mobila descopera oferta

Masa Georgia se află în acest moment într-un număr semnificativ de imobile din România și este printre cele mai vechi produse promovate din portofoliul nostru de producător. Nu m-aș fi gândit niciodată să scriu ” Descopera oferta … Cauți masa Georgia?” ca titlu de articol, SEO, orice legat de mediul online. Masa Georgia se află online din 2013, în rezultatele de imagini ale lui Google, această denumire ocupă primele 10-12 poziții.

masa Georgia Google image

NU ESTE UN PRODUS de pus ÎN COȘ, de serie infinită. Mobila din lemn masiv nu se cumpără online, în sensul strict al demersului. Nu știu cum merge achiziția online pentru o piesă de mobilier, având în vedere că după ”Pune în Coș” și ”Finalizare comandă” plus ”Plată Confirmată cu Succes”, toate în decurs de 1 minut de la primul click, cumpărătorul achiziționează o piesă dintr-un magazin online, pe care o poate returna înapoi în 14 zile fără nici o explicație.

Am explicat de ce n-avem magazine de prezentare sau showroom într-un articol din 2019.

Ce producător de mobilă care se respectă acceptă să producă și să finiseze un unicat, pe care apoi , ca produs pe comandă să riște să-l primească înapoi, poate și deteriorat de la transport. De ce credeți că … era să scriu numele firmei de curierat … nu mai acceptă să transporte mobilă deloc, nici pentru IKEA?

Suntem producători, livrăm soluții dintre modelele de mese fabricate în serie pentru export, însă admit cu mâna pe suflet că n-avem inimă să tragem de mânecă pe nimeni să ne cumpere produsele.

Nu le vindem la juma’ de preț, la ofertă, 1+1 gratis. Nu-s chilipir, nu-s nici din aur. Sunt muncite onest, cei ce le fac se bucură de un loc de muncă sigur și un venit decent.

Mi se pare că apelativele folosite în reclame sunt de multe ori jignitoare, ofensatoare, cel puțin pe mine nu mă face să duc mâna la portofel când văd scris PROFITĂ ACUM! Ce naiba, nu-s un profitor … cine se declară c-ar fi? Că ei, în textul reclamei pe profitori caută să-i motiveze să le dea banii.

Publicăm de 7 ani articole informative despre mobilă, arătăm cum sunt produsele noastre, indicăm că pot fi cumpărate, dar cu o limită ce ține de bunul simț. Nu-mi doresc să vând cu orice preț, oricui, orice. Am mai scris că sentimentul meu vis-a-vis de exercițiul comercial din România exclude schimbul sec monetar-produs între vânzător-cumpărător. Simt că ofer soluții, că ascult, consiliez, caut să înțeleg și mă bucur de fiecare dată când mi se transmite că am depășit așteptările. Facem greșeli, ne cerem scuze, nu lăsăm nici o eroare neîndreptată, vorbim politicos și ca urmare avem parte de contacte cu oameni amabili, nu auzim injurii, nu primim reproșuri jignitoare ci cereri de îndreptare a unor erori.

Cuvântul cheie al acestui articol, conținut și în titlu este ” Descoperă oferta ”. Eu doresc doar atât să vă comunic, paginile catalogului nostru online sunt disponibile la adresa www.mobelamadeus.ro ,  datele de contact publice și răspunsul prompt și la subiect.

În 2014 scriam cu același sentiment – Protest împotriva reducerilor de pret ca practică comercială continuă însă se pare că doar eu sunt zăpăcit și atipic.

S-aveți trai bun, cu cine vi-i drag aproape!