Sună pompos, și online-ul asta face, atunci când prezintă testimoniale. Termenul denumește opinia sau părerea scrisă ori exprimată în orice fel de cei care au cumpărat un produs sau un serviciu. Eu nu pot să-i denumesc clienți pentru că interacțiunea necesară duce la o apropiere și cred că termenul de cunoscuți e prea sec, iar prieteni destul de impropriu, având în vedere actul comercial.

M-a bucurat de fiecare dată când am primit un email, un SMS sau un telefon de la oameni mulțumiți de produsele noastre, mirați cumva de reușita achiziției. Am 15 ani de experiență în comercial și am învățat că incorectitudinea, necinstea sau poveștile pentru convingerea unui potențial client se simt, chiar și prin telefon.

După primele 20 de secunde de la începutul unui apel cred că îmi dau seama dacă cel care a sunat vrea ceva concret sau doar informații generale.

De regulă oamenii cu intenții clare exprimă asta în cuvinte concise, solicitări și termene la subiect. Neîncrezătorii sunt cei care vor detalii multe și au nevoie de date precise. Vânătorii de chilipiruri sunt rari, iar cei mai mulți dintre cei care sună caută soluții la probleme pe care nu au timp să le rezolve în afara orelor de program. Oamenii umblați prin lume sunt mai familiarizați cu achzițiile pe baza unei comenzi online, iar cunoscătorii … cu aceștia îmi face o reală plăcere să stau de vorbă. Nu că aș fi închis vreodată telefonul în nas vreunui om, indiferent de tonul vocii sau subiectul discuției.

Știu că trebuie să fie printre cei care se interesează de mobilă tot felul de oameni, dacă ar fi doar o singura categorie, indiferent că la polul pozitiv sau negativ, atunci cred că ceva nu ar fi în regulă. Clopotul lui Gauss se aplică în orice domeniu, comerțul nu face excepție.

Am bucuria să vă prezint câteva imagini primite recent de la cei care au amenajat interioarele caselor cu piese de mobilier furnizate de noi.

O casa pe lac, în Izvorani, unde am furnizat o masa model Kraken de 240×100, două măsuțe de cafea și un blat pentru zidul de separație intermediar între living și hol. Blaturile din seria Kraken sunt caracterizate de bordura neregulată, naturală, provenită din lemnul de stejar de pe care s-a îndepărtat coaja. Picioarele meselor sunt metal natur, șlefuit și lăcuit.

Testimoniale în imagini

Testimoniale mobila din stejar masiv

Testimoniale mobila din stejar masiv

Testimoniale mobila din stejar masiv

Testimoniale mobila din stejar masiv

Testimoniale mobila din stejar masiv

Testimoniale mobila din stejar masiv

O altă amenajare interioară a fost un set de scaune model Quadrant, cu ramă metalică și tapițerie de piele, așezate în jurul unei mese tot de tip Kraken.

Textul publicat pe Facebook a fost acesta – Multumim Stejar Masiv…. De sarbatorile frumoase, de masa pe care am incarcat-o cu multe bunatati si de scaunele comode pe care ne-am intins burtile pline….

Din partea noastră … satisfacție maximă, nu ne mai trebuie nimic altceva !

Testimoniale mobila din stejar masiv

Testimoniale mobila din stejar masiv

Testimoniale mobila din stejar masiv

Ne crește sufletul, cred cu tărie că dacă bine faci, bine primești. Testimoniale se obțin greu zic unii, trebuie trimis email, cu chestionar, cu întrebări cheie, pe care o suită de specialiști le interpretează și deduc apoi pașii necesari pentru îmbunătățirea procesului comercial.

Eu îi sun doar pe cei care așteaptă să primească coletele comandate și mă interesez de primirea cu bine, fără incidente la transport.

Indiferent cine vinde și cine cumpără, de la vlădică la opincă, oameni suntem toți și e important să rămânem OAMENI !