Comenzile provenite din online au la bază sentimentul de incredere. Căștigarea acestui atu este crucială, iar păstrarea lui este un proces continuu.

Am tot cerut celor care au cumpărat piese de mobilă de la noi să ne trimită imagini cu aranjamentele finale în care au încadrat mesele și scaunele ori fotoliile achiziționate. Personal mă bucur cel mai mult pentru cei care ne creditează cu acest capital de încredere pentru achiziții singulare. Un set de scaune, o masă cu bancă, 2 fotolii, sunt comenzi mici, care ne demonstrează că demersul de a pune la dispoziție pentru piața din România produsele exportate, funcționează, are rezultate și crește de la an la an.

comenzi de mobila bazate pe incredere
Imagini din casele celor care au cumpărat de la noi

Sunt responsabil în totalitate de acest fapt, de prezența online, am crezut și cred în continuare că e aberant să ajungem să cumpărăm din străinătate obiecte produse în România care sunt imposibil de găsit în magazine. Nu vom face distribuție, pentru că asta ar implica demersuri pe care nu dorim să ni le asumăm ca fabrică. Conceptul comercial se bazează pe publicarea online a modelelor fabricate în serie, prezentând dintr-o perspectivă personală caracteristicile fiecărui produs. După 2 ani de prezență online pe blogul www.stejarmasiv.ro, prin 2014, a trebuit să dezvoltăm un catalog online și să încercăm să explicăm care produse fac parte din portofoliul nostru și care sunt prezentate cu titlu informativ.

Faptul că nu ofertăm și nu clamăm reduceri de prețuri a făcut ca răspunsul celor interesați de produsele prezentate să fie unul potrivit pentru segmentul căruia ne adresăm. Vrem să știți ce facem, ce vindem la export, ce apreciază și ne solicită piața externă, de ce fabricăm ceva într-un fel sau altul, cum menținem calitatea și ce înseamnă aceasta. Nu vrem să vindem oricui, oricât de mult și să luăm banii din buzunarul oricărui potențial client. Am refuzat multe cereri pe care nu le putem încadra în particularitățile de producție, dar am și găsit soluții pentru ca cei care ne creditează cu încredere să nu regrete că au făcut-o. Avem 5 ani vechime în online și 25 de ani în producție. Nu toate afacerile trebuie făcute, însă cele la care ne angajăm ne preocupă să se finalizeze cu succes.

Imagini reale, bazate pe încredere !

Despre incredere

Continui să primesc cereri de produse pe care nu le putem fabrica și de aceea caut să pot redirecționa aceste cereri către entități din România, producători nu comercianți, care să ofere soluții. Vreau eu la rândul meu să creditez cu capital de incredere entitățile pe care le recomand.Nu am transferat această încredere, în toate contactele pe care le-am avut, dacă eu la rândul meu nu sunt convins că este justificată. Merg mult prin țară, mă întâlnesc cu oamenii, nu cu afacerile și oameni îmi doresc să recomand.

Povestea cu parchetul și pardoselile a fost startul ideii de a colabora pe gamele de produse din lemn pe care nu le fabricăm, cu alte companii. Am căutat în online și am trimis solicitări celor mai cunoscute 10-12 companii pentru a le cere o poziție referitor la posibila colaborare. Ceea ce mi-am dorit, a fost să am certitudinea că dacă cineva îmi cere ceva ce nu fabricăm, îl pot redirecționa către o companie care să îi ofere soluția.

Am avut parte de o dezamăgire cruntă când din toate contactele inițiate am primit un singur răspuns, pentru pardoseli și parchet. Exclusive Floors din București mi-au răspuns, au apreciat intenția și de atunci au primit zeci de redirecționări din partea mea, mare parte finalizate cu un deal. Companii mari, nu le enumăr acum, nu au catadicsit nici măcar să bage în seamă oferta mea dezinteresata de a le trimite clienți. Pare ilogic, căci arată că s-ar strădui să obțină lead-uri din online, au plătit sume importante pentru site-uri, dar cei responsabili cu interacțiunea provenită din online sunt dezinteresați să-și facă treaba. Pagubă-n ciuperci, sper ca economia de piață reală să-i cernă și lipsa de incredere acumulată în timp să își producă efectele.