Aici nu e vorba de mobilă în sine, care alminteri e foarte frumoasă, ci de alegerea designerului, pentru modul de a face fotografiile de prezentare ale colecției sale.

Mi-aș dori și eu să pot prezenta o astfel de imagine a propriilor noastre produse, surprinse de un fotograf profesionist. Aici, arta comercialului se transmite potențialului client prin asortarea colecției de mobilă cu senzații, trăiri, i se oferă celui ce privește la aceste imagini o suită de percepții. Nu-l faci pe om să se uite la un obiect inert și la preț, ci îi insufli trăiri, îi arăți cât de liber sau de fericit poate fi dacă alege sa plătească pentru ceea ce ai în portofoliu.

Așa se construiește un brand, prin completarea schimbului comercial cu o asemenea suită de diverse percepții, arătându-i omului ce cumpără de la tine că vrei ca relația determinată de achiziția unui obiect să fie dusă la un alt nivel, că are apartenența definită de familia tuturor celor ce dețin un obiect al cărui proprietar devine, că poate beneficia de recunoaștere a gusturilor sale într-un cadru care pune accent pe definirea unui grup, a celor ce aleg un designer anume. Ceva similar cu percepția celor ce dețin produse Apple … ei și toți ceilalți separat.

Colecția Tribeca, aparținând brandului DEDON – Richard Frinier.

mobila si mobilier
Mobilier colecția Tribeca – DENON
mobila si mobilier
Mobilier colecția Richard Frinier- DENON
mobila si mobilier
Mobilier colecția Richard Frinier – DENON
mobila si mobilier Tribeca
Mobilier colecția Richard Frinier – DENON
mobila si mobilier - Tribeca
Mobilier colecția Richard Frinier – DENON
mobila si mobilier Tribeca
Mobilier colecția Richard Frinier – DENON
mobila si mobilier Tribeca
Tribeca Dedon
mobila si mobilier Tribeca
Tribeca Dedon
mobila si mobilier Tribeca Denon
Tribeca Dedon
mobila si mobilier Tribeca
Tribeca Dedon
mobila si mobilier Tribeca
Dedon

Cu drag, de bun gust și o prezentare impecabilă. Totul este viu, utilizabil, folosit de oameni care se bucură și care exprima în imaginile de reclama exact ceea ce simt în legătură cu produsul pe care îl promovează. Nu te poți încurca și să crezi că se referă la șampon, iarbă verde sau haine.