Mai mare incantarea sa pot prezenta asa subiect, chiar daca nu dețin nici una dintre aceste masini de lux. Daca as fi partinitor as pune Audi primul in lista preferintelor, pentru ca tot 4 cercuri conduc si eu si m-am indragostit de masina asta. Imediat ii adaug 200.000 de km la bord, sub manuta mea si nu m-a lasat niciodata nici la greu, nici nu am fost de rusine indiferent de ocazie.
Sa descriu ce si cum e absolut irelevant, designul auto a ajuns la un nivel incredibil de sofisticare. Munca pentru lemnul prețios de pe consolele interioare la mărcile de lux este apanajul unor specialiști ce greu mai pot fi numiți tâmplari. Lemnul masiv, de esență nobilă, nu atât de scump ca lemnul de agar, trebuie selectat și prelucrat pentru a justifica costurile implicate. Am remarcat că în România cu greu se vinde o mașină de lux cu interior din lemn, e considerat prea fistichiu. Cred că întreținerea unei limuzine de lux este peste puterile soferului din România, în condițiile mizeriei de pe străzi.
Imaginile vorbesc de la sine – 6 masini de lux:
Jaguar XK – 2007
BMW Seria 7 – 2009
Bugatti Galibier 16C


Mercedes GLK – Model 2013
Audi A7 Concept




Bentley Mulsanne


Update 2018 – Am vândut Audi A4 pe care-l dețineam, la 400.000 de km. Acum mă uit la A7 Concept, de mai sus, mașină veche de 6 ani și la noul A7 prezentat de TopGear. Cum se schimbă de rapid toate … timpul nu are voce, nici prezență fizică, trecem prin el sau el prin noi.
Dacă ai gusturi retro, vintage sau preferi salvarea modelelor vechi de mașini trebuie să citești – VW Camper – toate T-urile și pasionații care le dețin
Cu drag, de mare clasa